1. Muhu
mittelõppriimilisse kihistusse kuuluvate laulude viisirütmitüübid ja neile
kõige üldisemalt vastavad värsimõõduiseärasused (normaaltrohheilise skeemi,
murtud värsside, nn rõhulise värsisüsteemi eri kujude kasutamine eri viisirütmide
puhul).
2. Mõningaid
näiteid selle kohta, mis toimub värsirütmis ja meloodiajoonises siis, kui
tajume kõrvalekallet normiks kujunenud 8-positsioonilisest trohheilisest
skeemist:
1)midagi
erilist ei toimu, ainult sõna algab värsirõhuta positsioonist;
2)meloodiamuutused
jm silmatorkavat 8-positsioonilises n-ö murtud värsis;
3)luuakse täiendav värsipositsioon (selle asemel, et täita positsioon 2 silbiga?);
4)?
ühesilbiline sõna kahe värsi piiril.
3. Kas
meeste ja naiste rütmilahendused erinevad teineteisest?